Праграма правядзення тэматычнага дня
«Дзяржаўны герб, гімн і сцяг Рэспублікі Беларусь»
Мэта: фарміраванне гонару і павагі да дзяржаўных сімвалаў Рэспублікі Беларусь; развіццё ўменняў расказваць аб Дзяржаўным гербе, Дзяржаўным сцягу і Дзяржаўным гімне, як аб галоўных сімвалах краіны, якія падкрэсліваюць яе ўнікальнасць, раскрываюць гісторыю і культуру.
Час правядзення |
Змест работы |
1-я палова дня |
Зносіны. Гульнявая праблемная сітуацыя. Дзе мы можам сустрэць сімволіку Рэспублікі Беларусь? Мэта: развіццё ўмення шукаць адказы ў вырашэнні праблемнай сітуацыі Гульнявая дзейнасць Дыдактычныя гульні “Складзі з пазлаў”, “Які ён, наш герб?” Мэта: удасканальваць уяўленні дзяцей аб Дзяржаўным гербе, яго выглядзе і значэнні ўсіх яго элементаў. Спецыяльна арганізаваная дзейнасць Адукацыйная галіна “Дзіця і грамадства”. Тэма: “Дзяржаўныя сімвалы Рэспублікі Беларусь” Праграмныя задачы: развіваць патрэбнасць у пазнанні сацыяльнай рэчаіснасці; удакладняць і пашыраць уяўленні пра дзяржаву і дзяржаўныя сімвалы Рэспублікі Беларусь (сцяг, герб, гімн). Мэтавая прагулка “Дзяржаўная сімволіка на адміністрацыйных будынках” Мэта: развіццё назіральнасці, умення абагульняць, рабіць высновы, называць адміністрацыйныя будынкі. |
2-я палова дня |
Мастацкая дзейнасць Свята “Дзень Дзяржаўнага герба, Дзяржаўнага сцяга і Дзяржаўнага гімна Рэспублікі Беларусь” Мэта: узбагачэнне выхаванцаў эстэтычнымі ўражаннямі з улікам узроставых асаблівасцей іх развіцця, інтарэсаў, магчымасцей да самавыражэння ў дзейнасці і прыўнясенне ў іх жыццё радасці. Маляванне “Герб маёй групы” Мэта: развіццё творчай здольнасці, фантазіі. Працоўная дзейнасць Акцыя “Святочны двор” Мэта: развіццё жадання ўпрыгожваць пляцоўку, выхаванне пачуцця задаволенасці ад выкананай работы. Гульнявая дзейнасць Рухомыя гульні “Бярозка”, “Бусел” Мэта: замацаванне ўмення хадзьбы па кругу, узгадняючы рух са словамі. Настольна-друкаваная гульня “Суседзі нашай краіны” Мэта: развіццё ўяўленняў пра краіны, якія маюць суседства з Беларуссю. |