Тэматычныя дні ва ўстанове дашкольнай адукацыі

Дзень народнага адзінства

16.09.2022
Час правядзення Тэматыка і форма
1-я палова дня

Зносіны

Гутарка "Беларусь на карце свету"

Мэта: пашыраць уяўленні пра знаходжанне на геаграфічнай карце свету Рэспублікі Беларусь

Пазнавальны расказ выхавальніка

"Родны край учора, сёння, заўтра"

Мэта: пашыраць уяўленні пра асаблівасці памятных мясцін роднага краю ў розныя часы

Спецыяльна арганізаваная дзейнасць

Заняткі па адукацыйнай галіне "Дзіця і грамадства"

Тэма "Беларусь - мірная дзяржава"

Задачы:фарміраваць уяўленні пра садружнасць з іншымі краінамі свету, з краінамі, якія мяжуюць на карце з Беларуссю, пашыраць слоўнік словамі "мяжуюць", "нацыянальнасць".

Гульнявая дзейнасць 

Дыдактычныя гульні 

"Чацвёрты лішні"

Мэта: пашыраць уяўленні пра назвы гарадоў Беларусі

"Складзі з пазлаў"

Мэта: развіваць увагу, памяць, уменне складаць вобраз з пазлаў

Пазнавальная практычная дзейнасць

Самастойны пошук адказа і вырашэнне праблемнай сітуацыі "Гісторыя маёй краіны - гэта ..."

2-я палова дня

Мастацкая дзейнасць

Выраб сувеніраў 

Мэта: заахвочваць працаваць і вырабляць сувеніры з салёнага цеста

Выстава малюнкаў "Мая Радзіма Беларусь"

свернуть

3 ліпеня - День Незалежнасці Рэспублікі Беларусь

27.06.2022
Дзень Незалежнасці – адно з самых значных і важных святаў для кожнай дзяржавы. Гэты дзень – адзін з тых, калі з’яўляецца яшчэ адна нагода ганарыцца сваёй краінай, даведацца нешта новае пра культурныя традыцыі, гісторыю сваёй радзімы.
развернуть

3 ліпеня - День Незалежнасці Рэспублікі Беларусь.

Час

правядзення

Тэматыка і форма Адказны
1-я палова дня

Гутарка "Што  я ведаю пра сваю краіну?"

Мэта: фарміраваць уяўленні пра знаходжанне на геаграфічнай карце свету Беларусі, фарміраваць уменне знаходзіць вобласці, гарады, горад ,у якім жывеш.

Гутарка "Прырода роднага краю"

Мэта: фарміраваць уяўленні пра асаблівасці прыроды роднага краю (жывёл, раслі, клімату), падчас назірання за аб'ектамі прыроды, зменамі надворья, разгляду малюнкаў, карцінак.

Гульнявая дзейнасць

Дыдактычныя гульні:

"Чацвёрты лішні" Мэта: фарміраваць уяўленні пра назвы гарадоў Беларусі.

"Пазнай па апісанні" Мэта: фарміраваць уяўленні пра геральдыку абласных гарадоў Беларусі.

Рухомыя гульні: "Міхасік", "Надзейка"

Пазнавальная практычная дзейнасць

Пошук адказа на пытанне "Чаму месяц ліпень так названы" (назіранне за дрэвамі)

Мэта: фарміраваць уяўленні пра асаблівасці раслін у летні перыяд, знаёміць з прыродаахоўчай дзейнасцю дарослых.

Мастацкая дзейнасць

Малюем на асфальце рознакаляровымі крэйдамі "Я малюю лета"

Працоўная дзейнасць

Акцыя "Святочны двор"

арганізацыя працоўнай дзейнасці ў кветніку,агародзе,упрыгожванне гульнявой пляцоўкі да свята

Выхавацелі д.а.

Пугач І.С.

Ермак І.К.

Варакса В.А.

2-я палова дня

Зносіны

Гутарка "Па палях і лясах Беларусі я прайду і ўбачу..."

Мэта: фарміраваць уяўленні пра жывёлбны і раслінны свет беларускіх лясоў і палёў.

Гульнявая дзейнасць

Дыдактычныя гульні: "Што ў садзе, што ў агародзе?" (па змесце прапанаваных картках), "Прыродныя ланцужкі"

Мэта: замацоўваць уменне вызначаць у прыродзе самыя простыя сувязі (грыб-слімак-вожык; карэнчык-мыш-лісіца) і г.д.

Самастойная мастацкая дзейнасць

Калаж з падрыхтаванага да творчасці матэрыялу разам з бацькамі па тэме: "Квітней, мая краіна!"

Чытанне легенд пра родную вёску "Дераўная"

Завучванне прыказак пра родны край

 

Выхавацелі д.а.

Пугач І.С.

Ермак І.К.

Варакса В.А.

свернуть

9 мая - Дзень Перамогі

06.05.2022

Праграма правядзення тэматычнага дня

«9 мая – Дзень Перамогі»

Час

правядзення

Тэматыка і форма Адказны
1-я палова дня

   

   Зносіны.

   Пазнавальная гутарка “Чаму ябланевы цвет абраны       сімвалам 9 мая?”

   Гутарка з выкарыстаннем прэзентацыі “Музей         Вялікай Айчыннай вайны”

   Спецыяльна арганізаваная дзейнасць.

   Адукацыйная галіна “Дзіця і грамадства”.

  Экскурсія да помніка “Воінам і партызанам”

   у аг.Дзераўная.

   Адукацыйная галіна “Выяўленчае мастацтва”.

   “Святочны май” (маляванне)

Выхавальнікі дашкольнай адукацыі Бурдукевіч Т.І., Пугач І.С., Сенько Т.А., Ермак І.К.
2-я палова дня

   Зносіны.

   Праблемная сітуацыя “Што будзе, калі…”

   Гульнявая дзейнасць.

   Рухомыя гульні “Разведчыкі”, “Хто хутчэй”

   Самастойная мастацка-выяўленчая  дзейнасць.

  “Пісьмо да салдата”

Выхавальнікі дашкольнай адукацыі Бурдукевіч Т.І., Сенько Т.А.
свернуть

«Дзяржаўны герб, гімн і сцяг Рэспублікі Беларусь»

10.05.2022

Праграма правядзення тэматычнага дня

«Дзяржаўны герб, гімн і сцяг Рэспублікі Беларусь»

Час

правядзення

Тэматыка і форма Адказны
1-я палова дня

Зносіны.

Гульнявая праблемная сітуацыя. Дзе мы можам сустрэць сімволіку Рэспублікі Беларусь?

Эўрыстычная гутарка “Беларусь – наша краіна”

Гутарка “Герб Рэспублікі Беларусь”

 

Спецыяльна арганізаваная дзейнасць

Адукацыйная галіна “Дзіця і грамадства”.

Тэма: “Сімволіка Рэспублікі Беларусь”

Адукацыйная галіна “Музычнае мастацтва”.

Тэма: “Чароўная мая краіна”

 

Гульнявая дзейнасць

Дыдактычныя гульні “Складзі з пазлаў”, “Які ён, наш герб?”

Рухомыя гульні “Бусел”, “Бярозка”

 

Выхавальнікі дашкольнай адукацыі

Бурдукевіч Т.І., Сенько Т.А.

 

 

Выхавальнік дашкольнай адукацыі Бурдукевіч Т.І.

Музычны кіраўнік

Пугач І.С.

 

Выхавальнікі дашкольнай адукацыі

Бурдукевіч Т.І., Сенько Т.А.

 

 

2-я палова дня

 

Зносіны

Гутарка “Мы – маленькія грамадзяне”

Гульнявая дзейнасць

Гульнявая сітуацыя “Раскажы замежнаму госцю пра Рэспубліку Беларусь”

Віктарына “Знатакі”

Мастацкая дзейнасць. Аплікацыя “Сцяг Беларусі”

Выхавальнікі дашкольнай адукацыі

Бурдукевіч Т.І., Сенько Т.А.

 

свернуть