Час правядзення | Тэматыка і форма |
1-я палова дня |
Зносіны Гутарка "Беларусь на карце свету" Мэта: пашыраць уяўленні пра знаходжанне на геаграфічнай карце свету Рэспублікі Беларусь Пазнавальны расказ выхавальніка "Родны край учора, сёння, заўтра" Мэта: пашыраць уяўленні пра асаблівасці памятных мясцін роднага краю ў розныя часы Спецыяльна арганізаваная дзейнасць Заняткі па адукацыйнай галіне "Дзіця і грамадства" Тэма "Беларусь - мірная дзяржава" Задачы:фарміраваць уяўленні пра садружнасць з іншымі краінамі свету, з краінамі, якія мяжуюць на карце з Беларуссю, пашыраць слоўнік словамі "мяжуюць", "нацыянальнасць". Гульнявая дзейнасць Дыдактычныя гульні "Чацвёрты лішні" Мэта: пашыраць уяўленні пра назвы гарадоў Беларусі "Складзі з пазлаў" Мэта: развіваць увагу, памяць, уменне складаць вобраз з пазлаў Пазнавальная практычная дзейнасць Самастойны пошук адказа і вырашэнне праблемнай сітуацыі "Гісторыя маёй краіны - гэта ..." |
2-я палова дня |
Мастацкая дзейнасць Выраб сувеніраў Мэта: заахвочваць працаваць і вырабляць сувеніры з салёнага цеста Выстава малюнкаў "Мая Радзіма Беларусь" |
Тэматычныя дні ва ўстанове дашкольнай адукацыі
Дзень народнага адзінства
16.09.20223 ліпеня - День Незалежнасці Рэспублікі Беларусь
27.06.20223 ліпеня - День Незалежнасці Рэспублікі Беларусь.
Час правядзення |
Тэматыка і форма | Адказны |
1-я палова дня |
Гутарка "Што я ведаю пра сваю краіну?" Мэта: фарміраваць уяўленні пра знаходжанне на геаграфічнай карце свету Беларусі, фарміраваць уменне знаходзіць вобласці, гарады, горад ,у якім жывеш. Гутарка "Прырода роднага краю" Мэта: фарміраваць уяўленні пра асаблівасці прыроды роднага краю (жывёл, раслі, клімату), падчас назірання за аб'ектамі прыроды, зменамі надворья, разгляду малюнкаў, карцінак. Гульнявая дзейнасць Дыдактычныя гульні: "Чацвёрты лішні" Мэта: фарміраваць уяўленні пра назвы гарадоў Беларусі. "Пазнай па апісанні" Мэта: фарміраваць уяўленні пра геральдыку абласных гарадоў Беларусі. Рухомыя гульні: "Міхасік", "Надзейка" Пазнавальная практычная дзейнасць Пошук адказа на пытанне "Чаму месяц ліпень так названы" (назіранне за дрэвамі) Мэта: фарміраваць уяўленні пра асаблівасці раслін у летні перыяд, знаёміць з прыродаахоўчай дзейнасцю дарослых. Мастацкая дзейнасць Малюем на асфальце рознакаляровымі крэйдамі "Я малюю лета" Працоўная дзейнасць Акцыя "Святочны двор" арганізацыя працоўнай дзейнасці ў кветніку,агародзе,упрыгожванне гульнявой пляцоўкі да свята |
Выхавацелі д.а. Пугач І.С. Ермак І.К. Варакса В.А. |
2-я палова дня |
Зносіны Гутарка "Па палях і лясах Беларусі я прайду і ўбачу..." Мэта: фарміраваць уяўленні пра жывёлбны і раслінны свет беларускіх лясоў і палёў. Гульнявая дзейнасць Дыдактычныя гульні: "Што ў садзе, што ў агародзе?" (па змесце прапанаваных картках), "Прыродныя ланцужкі" Мэта: замацоўваць уменне вызначаць у прыродзе самыя простыя сувязі (грыб-слімак-вожык; карэнчык-мыш-лісіца) і г.д. Самастойная мастацкая дзейнасць Калаж з падрыхтаванага да творчасці матэрыялу разам з бацькамі па тэме: "Квітней, мая краіна!" Чытанне легенд пра родную вёску "Дераўная" Завучванне прыказак пра родны край
|
Выхавацелі д.а. Пугач І.С. Ермак І.К. Варакса В.А. |
9 мая - Дзень Перамогі
06.05.2022Праграма правядзення тэматычнага дня
«9 мая – Дзень Перамогі»
Час правядзення |
Тэматыка і форма | Адказны |
1-я палова дня |
Зносіны. Пазнавальная гутарка “Чаму ябланевы цвет абраны сімвалам 9 мая?” Гутарка з выкарыстаннем прэзентацыі “Музей Вялікай Айчыннай вайны” Спецыяльна арганізаваная дзейнасць. Адукацыйная галіна “Дзіця і грамадства”. Экскурсія да помніка “Воінам і партызанам” у аг.Дзераўная. Адукацыйная галіна “Выяўленчае мастацтва”. “Святочны май” (маляванне) |
Выхавальнікі дашкольнай адукацыі Бурдукевіч Т.І., Пугач І.С., Сенько Т.А., Ермак І.К. |
2-я палова дня |
Зносіны. Праблемная сітуацыя “Што будзе, калі…” Гульнявая дзейнасць. Рухомыя гульні “Разведчыкі”, “Хто хутчэй” Самастойная мастацка-выяўленчая дзейнасць. “Пісьмо да салдата” |
Выхавальнікі дашкольнай адукацыі Бурдукевіч Т.І., Сенько Т.А. |
«Дзяржаўны герб, гімн і сцяг Рэспублікі Беларусь»
10.05.2022Праграма правядзення тэматычнага дня
«Дзяржаўны герб, гімн і сцяг Рэспублікі Беларусь»
Час правядзення |
Тэматыка і форма | Адказны |
1-я палова дня |
Зносіны. Гульнявая праблемная сітуацыя. Дзе мы можам сустрэць сімволіку Рэспублікі Беларусь? Эўрыстычная гутарка “Беларусь – наша краіна” Гутарка “Герб Рэспублікі Беларусь”
Спецыяльна арганізаваная дзейнасць Адукацыйная галіна “Дзіця і грамадства”. Тэма: “Сімволіка Рэспублікі Беларусь” Адукацыйная галіна “Музычнае мастацтва”. Тэма: “Чароўная мая краіна”
Гульнявая дзейнасць Дыдактычныя гульні “Складзі з пазлаў”, “Які ён, наш герб?” Рухомыя гульні “Бусел”, “Бярозка” |
Выхавальнікі дашкольнай адукацыі Бурдукевіч Т.І., Сенько Т.А.
Выхавальнік дашкольнай адукацыі Бурдукевіч Т.І. Музычны кіраўнік Пугач І.С.
Выхавальнікі дашкольнай адукацыі Бурдукевіч Т.І., Сенько Т.А.
|
2-я палова дня |
Зносіны Гутарка “Мы – маленькія грамадзяне” Гульнявая дзейнасць Гульнявая сітуацыя “Раскажы замежнаму госцю пра Рэспубліку Беларусь” Віктарына “Знатакі” Мастацкая дзейнасць. Аплікацыя “Сцяг Беларусі” |
Выхавальнікі дашкольнай адукацыі Бурдукевіч Т.І., Сенько Т.А. |